STRONA DEMONSTRACYJNA
A+
A-
Wersja kontrastowa
EBOI5 TESTY
Zarejestruj




 Drukuj

Wniosek o zmianę wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy miasta Radomia.

Zmiana wpisu w rejestrze działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.

Kogo dotyczy

Przedsiębiorcy odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Miasta Radomia.

Czas realizacji

7 dni od daty złożenia kompletnego wniosku.

Wymagane dokumenty

1. Wniosek o zmianę wpisu w rejestrze działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy miasta Radomia.
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
3. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
4. W przypadku działania przez pełnomocnika pełnomocnictwo wraz z dowodem opłaty należnej opłaty skarbowej z tytułu złożenia pełnomocnictwa.

Opłaty

25,00 zł opłata skarbowa za zmianę wpisu do rejestru działalności regulowanej, dotycząca rozszerzenia zakresu działalności objętej wpisem.
17,00 zł opłata skarbowa z tytułu złożenia pełnomocnictwa.

Tryb odwoławczy

Nie dotyczy.

Podstawa prawna

Art. 9b, 9c, 9d ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2018r. poz.1454).

Uwagi

W związku z podpisaniem wniosku przez pełnomocnika informuje się, iż zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz.Urz. UE L 119 z 4.05.2016): 1) Administratorem danych osobowych pełnomocnika jest Prezydent Miasta Radomia z siedzibą w Radomiu ul. Kilińskiego 30. 2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod.kontakt@umradom.pl. 3) Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. 4) Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. 5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną. 6) Pełnomocnik posiada prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania. 7) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. 8) Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w zakresie wynikającym z Art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2018r. poz.1454)
© 2025 EBOI5 TESTY
aplikacja: 1.10.004.022, baza: 1.8.6.4
Logotypy
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce